Skådespelerskan Liza Koshy är värd för tävlingen där djärva unga kockar ställs inför några av de svåraste och galnaste ingredienserna i programmets historia. Trendsättarna skapar fyndiga nya rätter samtidigt som de bländar domarna med banbrytande teknik.