Cinderella at 2AM
Ha Yun Seo (Shin Hyun Been) has worked hard her whole life: after raising her younger brother alone, she is now a marketing manager at a credit card company. Her life takes a dramatic turn when she discovers that her boyfriend, Seo Ju Won (Moon Sang Min), is the heir to the family that owns the company! Upon learning of their relationship, Ju Won's mother offers Yun Seo money to break up with him, and Yun Seo accepts. However, Ju Won is determined to win her back and will stop at nothing to reclaim her heart. Can Yun Seo and Ju Won overcome obstacles and find their fairytale ending, or will reality tear them apart? Cinderella at 2AM is a 2024 South Korean romance drama directed by Seo Min Jung and Bae Hee Young, adapted from the webtoon of the same name by Algome.