Cinderella with Four Knights
A young girl living with her cruel stepmother and sister is hired by an old man to move into a beautiful mansion to look after three young and rich men.
Ha-won meets Ji-woon, a grandson of the Haneul Group chairman, while posing as Hyun-min's fiancée.
The cousins are moved by Ha-won and arrive to pay their respects; Ha-won goes to stay with Hye-ji.