Class of '07
Fågelskit
Efter att ha ratats på riks-tv och brutit kontakten med omvärlden, drivs Zoe av det märkliga vädret att söka högre mark vid sin gamla skola, där hon upptäcker att 10-årsträffen är i full gång.
Under elakingen Saskias nya regim kämpar Zoe med Sandys försvinnande medan Genevieve inleder ett ihärdigt sökande.
Genevieve ställer Saskia inför rätta för hennes elaka mobbning, medan Zoe får problem när Amelia går med på att försvara Saskia.