Concordia
Efter 20 års framgångar planerar den AI-drivna staden Concordia att expandera till Tyskland.
Oliver Miller är inte den han verkar vara när det avslöjas att han läckt privat information.
När det tyska lanseringsdatumet närmar sig avslöjar Isabelle Concordias oroväckande historia.