Confession Couple
A man and a woman who promised to live together forever, start to fight every day; one day, they get a chance to reset their relationship by going back to the past.
Ban Do and Jin Joo return to the year they were 20; they are both excited to return to their college years, but that excitement turns out to be temporary; they meet at an unexpected place only to be reminded of the events that occurred that day.
Jin Joo and Ban Do think their return to 1999 is a miracle that will last only one night; they wake up the next day still stuck in 1999.
Jin Joo and Ban Do's argument is heard throughout the campus as it was broadcast on the school radio; the students of the school begin their search to find the married couple; Nam Gil saves Jin Joo from getting hurt.
It's festival day at Hankook University; Ban Do remembers the humiliation he suffered on this day; he does whatever he can in order to prevent history from repeating itself; Jin Joo ends up entering the May Queen contest.