Damer herrar
Efter en förödande skilsmässa från sin man tar Mike en samåkningsbil till mitten av en bro... För att avsluta sitt liv. Efter lite snabbt funderande och vänliga ord blir han nedtalad av sin chaufför, Seth. Utan någon annanstans att ta vägen går han med på att stanna hos Seth och ger sig ut på ett nytt livsäventyr!