Dance Moms
Abby ger varje tjej en solodans för nästa tävling, men ger stjärndansaren Maddie två solon, vilket ger henne fördel — och får Christi att explodera mot Abby.
Abby Lee Dance Studio är på helspänn när en stor Broadway‑castingdirektör ska närvara vid deras årliga Dance Showcase. Abby pressar tjejerna att prestera sitt bästa.