Dark Matter
I denna tankeväckande thriller blir Jason Dessen bortförd till en alternativ version av sitt eget liv. För att återvända till sin riktiga familj ger han sig ut på en resa för att rädda dem från den största av fiender: honom själv. Baserad på Blake Crouchs internationella bästsäljare.