Dear England
En tung förlust skakar laget och orsakar splittring. Fansen börjar tvivla på Gareth och anklagar honom för att prioritera politik framför prestation. Ett kontroversiellt VM i Qatar närmar sig och Southgate måste åter fokusera på spelet.
EM 2024 inleds och England går in i turneringen som favoriter. Gareth gör några utmanande förändringar och sätter all sin tillit till en ny generation, men när pressen ökar och resultaten svajar sätts hans eftermäle på spel.