Det stora, vilda blå
Roatán är hem till jordens näst största barriärrev och är en av världens bästa dykplatser - känd för sin sällsynta svarta korall, lågt liggande sjuksköterskehajar och skräckinjagande barracudor.
I detta undervattensrike 40 kilometer från Belize City finns mer än 200 grottor med ett oöverträffat utbud av marint liv och korallformationer. Det är en djupblå vildmark full av sällsynta, exotiska fiskar, örnrockor, hajar och enorma gröna muränor.