Det var en gång...
Från universums födelse till människans celler: livets resa från primitiv cell till kroppens levande mikrokosmos.
Ett par förenas till ett; spermier kämpar mot ägget, en lyckas, kromosomerna förenas, cellen delar sig, fostret växer till ett barn.