Diagnosernas kraft: Autism
Naturforskaren Chris Packham, som fått en egen autismdiagnos, vill öka förståelsen för hur det är att leva med en neuropsykiatrisk funktionsnedsättning. Med hjälp av filmskapare, animatörer och grafiska formgivare skapar han kreativa berättelser där utomstående kan få en inblick i hur en diagnos kan upplevas inifrån.