Disney Junior Mickey Mouse Funhouse
Förkylt! / Fina fisken!
Musse, Mimmi och vännerna vill ta med Funny på en picknick, men Funny mår inte bra. Funny tar med gänget till Underwater Ocean World och förvandlar dem till sjöjungfruar.
När Kalle städar upp efter en stor storm hittar han en söt gorillaunge. Det är dags för fotografering, men Pluto och Teddy klarar inte av att vara stilla.