Doktor G - obducent
Doktor G står inför en svår utmaning när hon får in en kropp som är så angripen av förruttnelse att hon inte kan se vilket kön den tillhör.
En oidentifierad man återfinns död i ett dike nära en väg. Doktor G kommer att få problem eftersom kroppen redan har börjat angripas av förruttnelse.