Dora and Friends
Tillsammans, alla för en! Gör dig redo för stora äventyr med Dora och hennes vänner. Dora har blivit äldre! Hon har flyttat till en vacker stad vid havet som heter Playa Verde, börjat i ny skola för alla åldrar och har fullt upp som alltid.
Vi räddar ett piratskepp!
För att rädda Piratfestivalen måste Dora och hennes vänner rädda ett gammalt skepp från elaka pirater, som är ute efter skeppets skatt.
Dora, Alana och Pablo hjälper Celia att övertala sin pappa, borgmästaren att det ska bli tillåtet att dansa igen i landet Baila.
Dora, Pablo och Naiya måste bryta förtrollningen från en magisk ring som har krympt dem.
Dora och Alana hjälper en nervös kartong att leverera sitt innehåll till en prinsessa. Sedan försöker de hitta klänningar till den kungliga balen.
Innan den magiska showen börjar måste Dora och Pablo göra upp med en elak trollkarl för att få tillbaka Doras magiska hatt.