Doug kopplar ner
Den unga roboten Doug känner på sig att livet är mer än bara data och siffror. Så när de andra robotarna kopplar upp sig i fabriken kopplar Doug istället ner och ger sig ut på äventyr i människornas värld med sin bästa vän Emma.