Douglas Is Cancelled
När det nationellt älskade nyhetsankaret Douglas Bellowes hörs dra ett sexistiskt skämt på ett bröllop hotas hans karriär och stödet från hans familj och kollegor.
En händelse i det förflutna mellan Madeline Crow och Douglas Bellowes kan påverka nutiden.