Ten Percent
Agenterna på Nightingale Hart navigerar sina klienters karriärer i Londons hektiska underhållningsbransch. Dan trampas att med att ge dåliga nyheter medan en oväntad ankomst får Jonathan att tappa fotfästet.
En förödande förlust får agenterna att ta tag i själva på olika sätt medan spänningen ökar över vilken väg framåt man ska ta. Jonathan och Rebecca finner sig i en konflikt över en förväxling med stjärnkändisklienter.
Kulturer krockar när amerikaner invaderar kontoret. Dan och Rebecca tävlar om en ny klient medan MISHAs försök att väcka intresse för ett projekt leder till oväntade reaktioner.
Förhållanden över hela kontoret når bristningsgränsen på grund av otydliga gränser, medan Jonathan måste ta hand om två klienter som är ett gift par.