Javisst, herr premiärminister
The Ministerial Broadcast
Hacker förbereder sig inför sin första tv-sändning som premiärminister, men finner det inte så lätt att tala framför kameran.
Dorothy Wainwright, premiärministerns politiska rådgivare, tycker att Jim låter Humphrey bestämma för mycket.