Javisst, herr minister
Kritikerrosad brittisk komediserie om den oerfarne ministern Jim Hacker som snart inser att politiker kommer och går, men tjänstemännen i ministeriet består.
The Official Visit
När Hacker tar emot statschefen från en nyligen självständig afrikansk nation inser han att talet som denne ska hålla om brittiskt styre kan innebära en katastrof.
Jim Hacker vill genomföra några kostnadsbesparande initiativ - men Sir Humphrey godkänner det inte.