Downsize
Huvudkontoret hotar att stänga Slough-avdelningen och alla i personalen är rädda att bli av med jobbet. Men istället för att göra nedskärningar visar David Brent runt en vikarie på kontoret och lovar alla att de ska få jobba kvar.
Work Experience
Donna, dottern till några vänner till David, är ny på arbetsplatsen. Men de manliga medarbetarnas intresse väcker chefens irritation. David upptäcker att någon på kontoret har satt upp en pornografisk bild med hans ansikte på.