The Franchise
Ett förhoppningsfullt filmteam fastnar i den dysfunktionella, tramsiga, glädjefyllda mardrömmen som är superhjältefilmskapande.
Scene 31A: Tecto Meets Eye
FAD:en Dan kämpar med att hålla produktionen flytande vid Maximum Studios senaste superhjältefilm: Tecto – Eye of the Storm.
Scene 36: The Invisible Jackhammer
Under ett tvivelaktigt stunttrick blir Dan granskad av Dag, medan Anita försöker hävda sig som filmens nyaste producent.
När Maximum Studios anklagas för att ha ett ”kvinnoproblem” måste Anita hitta sätt att göra Tectos enda kvinnliga karaktär starkare.
Anita hanterar en ovanlig produktplaceringsförfrågan, och Adam ber Dag om hjälp med sin osäkerhet.
Under ännu en sen inspelningskväll försöker Dan höja moralen på alla sätt han kan, medan Eric ser fram emot ett besök från sin Hollywoodhjälte.