Down Home Fab
Chelsea och Coles nya kunder är tandläkare och inte rädda för djärv inredning. Det blir sociala ytor i modern stil och ett öppet badrum med dubbeldusch.
Cole och Chelsea anlitas för att ta hand om sitt första äldre hus där tio personer ska få plats. Köket behöver uppgraderas och de sociala ytorna bli större.
Chelsea och Cole blandar nytta med nöje när de renoverar vännens 1920-tals bungalow. Chelsea tar ut svängarna med en rosa eldstad och svart tapet.