Dystopi
År 2037 dör mänskligheten långsamt av ett virus som har gjort mänskligheten infertil. Två forskare skapar världens första tidsmaskin för att resa tillbaka till 2017 för att förändra händelserna i deras förflutna och förhindra att viruset uppstår.