En av grabbarna
Manslägret är i full gång och Lau försöker passa in och klara av utmaningarna. Lau börjar närma sig den nya pojken Aksel, men under tiden ökar trycket från den populära fotbollskillen William.
Efter att ha blivit förödmjukad tar Lau avstånd från Aksel. Han försöker smyga ut på natten med de andra för att bli en av grabbarna. Men det är inte lätt att försöka vara någon man inte är.
Lau känner sig utsatt och ensam. William vill ge Aksel en läxa för att han har tjallat på dem och övertalar Lau att delta. Det är planerat att äga rum under den sista utmaningen: det stora nattloppet.