Ett enklare liv
Familjeliv i vildmarken
Brentwood och Erin sålde alla sina tillhörigheter och bestämde sig för att vandra 650 mil till en av de mest avlägsna delarna av Alaska. Nu bor de större delen av året i tält mitt i vildmarken tillsammans med sina två små barn. Äventyraren Ben Fogle möter människor som valt att vända vårt moderna samhälle ryggen för att bosätta sig på några av jordens mest avlägsna platser. Del 2 av 4: Familjeliv i vildmarken.