Falling for Innocence
Som följd av en rad tragedier genomgår en man en hjärttransplantation och ändrar sin syn på livet.
Den hjärtlöse affärsmannen Min-Ho råkar i slagsmål och hamnar på polisstationen, och ger sedan den vackra Soon-Jung ett erbjudande.
När Soon-Jung och Dong-Wook upptäcker att någon har mixtrat med produkter försöker Min-Ho påverka händelseförloppet, men kollapsar och hamnar på sjukhus.
Sitt nya hjärta till trots har Min-Hos avsikter inte förändrats: Han är fortfarande fast besluten att lämna Hermia och sin farbror - utblottade.
Ordförande Kang förbryllas av Min-Hos och Soon-Jungs beteende och blir förvånad när han får veta att Soon-Jungs fästman har dött.