Kill Me, Heal Me
Kill Me, Heal Me är en sydkoreansk TV-serie som sändes på MBC från 7 januari till 12 mars 2015. Ji Sung, Hwang Jung-eum, Park Seo-joon, Oh Min-suk och Kim Yoo-ri spelar i huvudrollerna.