Familiar Wife
A man and his wife find themselves living entirely separate lives when fate magically changes history.
Joo Hyuk is reminded of better days with Woo Jin, and Woo Jin feels an inexplicable pull towards Joo Hyuk.
Joo Hyuk tries to dissuade Jong Hoo from pursuing Woo Jin, but he can't come up with a good reason to justify his disapproval.