Fast Life
Season 5 of the magical MTB series follows the nail-biting 2021 season of Kate Courtney, Loïc Bruni and Finn Iles. Go behind the scenes to see what it takes to be the world’s best XC and DH riders.
Plot twist
With the 2017 season kicking off in Lourdes, France, expectations are running high. But in DH mountain biking, the only certainty is that anything can happen. This means taking nothing for granted.
Leogang is host to one of downhill mountain biking's most exciting races. It's a fast course that brings out the best in the competition and always tells a story filled with twists and turns.
The race in Vallnord, Andorra, is unique in that it has never seen the same rider win twice. As the tour moves to stop four, every racer attempts to figure out how not to become a 'one-hit wonder'.
From the juniors to the elites, winning is a matter of capturing an elusive blend of fitness and confidence. It’s easier said than done, especially come race day on a World Cup track.