Filthy Fortunes
Matt tar sig an en rockstjärnesamling för att hitta klassiska gitarrer och förstärkare och sällsynta Harleys. Men samlingen utsätter teamet för fara.
I Houston måste Matt förvandla BBQ-grillar till stora pengar i en samling stor som Texas. På ett annat jobb kan ett termitangrepp äta upp vinsten.
Matt letar sällsynt sprit, handrullade cigarrer och vintagetrummor i två Kalifornien-förråd. Ett tryckfel på en basebollvimpel kan vara ett fynd.