Auction Hunters
Ton och Allen hittar en spelautomat från depressionsåren, en specialbyggd minibåge och en Colt Peacemaker från 1880-talet. Kan de gå med vinst?
Ton och Allen hittar en Maui Blue Fender Stratocaster från 1970-talet och en jetinspirerad Schwinn-cykel från 1936. Kan det rostiga åket ge något?
I Hollywood hittar Ton och Allen flera hundra år gamla frimurarsvärd, en samurajvärja från andra världskriget och en lögndetektor från 50-talet.