Flipping Out
Det krävs en speciell sorts personlighet för att lyckas sälja sex hus för multimiljondollarbelopp på en och samma gång. Men Jeff Lewis, en fanatisk affärsman, gör det och får en sexsiffrig vinst på varje fastighet.