Flygplatsens hjältar Köpenhamn
Jonas Vingegaard landar på flygplatsen efter sin Tour De France-seger och nu måste VIP-chefen se till att välkomnande och säkerhet är i toppklass.
Gitte och Michael skyndar fram genom flygplatsen när ett flygplan på väg dit har larmat att de behöver hjälp med en liten pojke som är mycket sjuk.