Ordningsvakterna på Ströget
Onur har fullt upp med klocktjuvar och fall av trakasserier. Magnus jagar en italiensktalande ficktjuv. Simon måste stoppa en bullrig gatumusikant.
Anders försöker lugna en tjuv som motsätter sig gripande, och Onur får springa snabbt för att komma till undsättning.
Det har skett en stöld i en butik, vilket kräver en samordnad insats, då vakterna Magnus och Jeppe arbetar för att identifiera gärningsmannen.
Anders och Michael griper en man för stöld, men eftersom polisen tar tre timmar på sig att komma fram tappar gärningsmannen tålamodet.
Jeppe och Michael söker efter en ung man som stulit flera tusen kronor, medan tre tjuvar försöker fly från Magnus och Oliver.