Frauds
Costa del Sol. Roberta "Bert" Mancini släpps från fängelset i Spanien på grund av sjukdom, med ett mål kvar i livet. Hon letar upp sin gamla vän och kumpan Sam och föreslår ett sista jobb.
Bert förklarar sin högtflygande plan, men Sam vet att inget är enkelt när det gäller henne. Deras samarbete testas av en stor överraskning.
Det är dagen för kuppen. Bert och Sam måste nu samarbeta fullt ut en sista gång för att lyckas, men gamla sår och oförrätter gör sig påminda.