Friendly Rivalry
After living in an orphanage, Woo Seul-gi transfers to a top-ranking school hoping to find her father and soon catches the eye of a popular student.
Facing a heartbreaking discovery, Seul-gi struggles to adjust to her demanding schoolwork, while her background makes her a target of bullying.
Yu Je-i continues to show kindness towards Seul-gi and invites her to her private study space, drawing the two girls closer together.
A furious Choi Gyung becomes suspicious when Je-i nominates Seul-gi as class monitor; Ju Ye-ri overhears a conversation about Je-i's former seatmate.
While Seul-gi finds details of her family history on Je-i's phone, Choi Gyung looks into the connection between the two girls' pasts.
Students take drastic measures to beat the stress of midterms; Choi Gyung shares a discovery with Seul-Gi, causing them to question Je-I's intentions.