Gaming Wall Street
2021 markerade Redditanvändare mot Wall Street genom att köpa aktier i konkursfärdiga företag som GameStop. Men det som började som ett gäng memer utvecklades snart till en kamp mot det ekonomiska systemets styrande elit.