Good Cop, Bad Cop
Mordet på en hårt arbetande syrisk invandrare i Jacksonville i Florida avslöjar en historia av stöld och våld som sträcker sig över flera år och chockar polisen.
En kvinnas brinnande lik hittas utanför Atlanta och polisen tar hjälp av övervakningsfilm för att få veta mer om de sista ögonblicken i hennes liv och för att hitta hennes mördare.
En man i Ohio skjuts mitt på dagen och fallet förvirrar Silverton-polisen tills en övervakningsfilm dyker upp. Var ett krossat hjärta orsak till den våldsamma handlingen?