Got To Get Out
Million Dollar Lies
Simu Liu presenterar 20 reality-tävlande, alla tjuvar som planerar att fly från hans låsta herrgård för ett pris på en miljon dollar. Reality-tv-kändisar blandas med vanliga människor, det är kaos för pengar!
Trash Talkers
Flyktförsöken ökar när en ny speltwist introduceras. Är någon smart nog att ta sig ut under radarn? Eller kommer de att vara för upptagna med att laga kycklingpiccata?
De som försöker fly tvingas arbeta i team, skapa osannolika allianser och grönskande vänskap. När en av dem kommer på en absurd plan för att fly, kanske den till och med kan fungera.
Människor tappar förståndet, medan en märklig romans sveper igenom huset, och alla måste BARA KOMMA UT. I slutändan beror framgång eller misslyckande på en portion köttbullar.
Ett strömavbrott stoppar pengaklockan och avslöjar ett hemligt sätt att ta sig ut. Allianser fördjupas, försvaret blir svårare och en skurk gör sitt drag.