Grand Blue Dreaming
Iori och Kohei sätter på sig våtdräkter och går mot havet! Iori var tidigare rädd för vattnet, men börjar bli mer intresserad. Men dykarutrustning är dyr! Tokita och Kotobuki beslutar sig för att hålla en skönhetstävling för män under Izus vårfestival i maj. Killarna vill undvika att gå på parad på scenen, så de försöker att få Chisa att delta i en skönhetstävling för damer.