Guilty Pleasures
Förbjudna njutningar är vad det här 24Kitchen-programmet handlar om. I varje avsnitt bjuder kock Perry in en kändis för att berätta om sin förbjudna njutning. Det är alltifrån korvrullar till burgare i mikrougn. Tillsammans lagar de en gourmetversion av rätten. Idag får Perry besök av Luuk Ikink, vars förbjudna njutning är en ostburgare.
Förbjudna njutningar är vad det här 24Kitchen-programmet handlar om. I varje avsnitt bjuder kock Perry in en kändis för att berätta om sin förbjudna njutning. Det är alltifrån korvrullar till burgare i mikrougn. Tillsammans lagar de en gourmetversion av rätten. Idag får Perry besök av Vivienne van den Assen, vars förbjudna njutning är hawaiiansk ostmacka.
Förbjudna njutningar är vad det här 24Kitchen-programmet handlar om. I varje avsnitt bjuder kock Perry in en kändis för att berätta om sin förbjudna njutning. Det är alltifrån korvrullar till burgare i mikrougn. Tillsammans lagar de en gourmetversion av rätten. Idag får Perry besök av Dries Roelvink, vars förbjudna njutning är en köttbulle.
Förbjudna njutningar är vad det här 24Kitchen-programmet handlar om. I varje avsnitt bjuder kock Perry in en kändis för att berätta om sin förbjudna njutning. Det är alltifrån korvrullar till burgare i mikrougn. Tillsammans lagar de en gourmetversion av rätten. Idag får Perry besök av Douwe Bob, vars förbjudna njutning är friterad kyckling.
Förbjudna njutningar är vad det här 24Kitchen-programmet handlar om. I varje avsnitt bjuder kock Perry in en kändis för att berätta om sin förbjudna njutning. Det är alltifrån korvrullar till burgare i mikrougn. Tillsammans lagar de en gourmetversion av rätten. Idag får Perry besök av Patrick Martens, vars förbjudna njutning är en korvrulle.