What's for Dinner?
Job och Perry delar med sig av sina hemligheter för att göra den bästa sidfläskrulladen. De förbereder också festlig romanesco-broccoli och hasselbackspotatis. Denna semesterperiod väntar en speciell present under granen.
Hugos favoritkött är anka och i det här avsnittet ger han den en asiatisk vinkling genom att använda kinesisk femkrydda. Han visar oss hur man tillagar denna bit av bevingat viltkött till perfektion.
Job och Perry är tillbaka för att guida dig genom stressfri matlagning inför helgerna. I det här specialavsnittet röker de själva lax. Jättegott och mycket enklare än man kan tro.
I det här avsnittet lovar Job och Perry att göra en showstopper till julfrukosten. De gör en deg från grunden och en kanelfyllning, det tar lite tid och ansträngning. Men i slutändan är det värt besväret.