Hem
Som det är nu
På Colony House brottas Tabitha och Julie med sin mardrömslika verklighet och i skogen kämpar Jim, Boyd och Kristi för att behandla Ethans skador.
Julie finner tröst i sina nya vänner, Ethan ger sig ut i skogen med Victor medan fader Khatri uppmanar Boyd att omfamna sin roll som ledare.