In a martial arts world, two rival factions—the House of Sunset Drizzle and the Six-Half Hall—compete for dominance. Wang Xiao Shi (Joseph Zeng), a skilled novice, is tasked with delivering a box to a contact, facing challenges from the Six-Half Hall. At a coastal tavern, he encounters dangerous bandits but is rescued by Bai Chou Fei (Liu Yu Ning) and Wen Rou (Yang Chaoyue), a high-born woman who prefers martial arts to marriage. The trio forms a friendship and is later joined by Su Meng Zhen (Baron Chen) after saving him from an ambush. Their actions impress the House of Sunset Drizzle but anger the Six-Half Hall, who vow to destroy them. As they navigate the martial arts world, their bond will be tested through numerous adventures. This is a 2022 Chinese martial arts drama directed by Li Mu Ge.