He's With Me
Martin möter Ted för första gången på toaletten under Val och Eddies bröllop, under Bennys missnödja överblick. Val försöker övertyga Martin om att pröva nåt nytt och Eddie får verkligen höra att han lever av Ted efter några glas whiskey.
Valere tittar in hos Martin med några oväntade gäster. Martin motstår Valeries råd att pröva på nåt nytt. Ted springer ihop med Martin under en lunchrast.
Martin och Ted får ovälkomna råd från Val och Eddie på vägen till en Yankees-match. Eddie och Val letar efter ett nytt hem och Benny bjuder in Martin och Ted till en konstutställning.
Martin och Ted blir vänner under en konstutställning. Val och Eddie grälar om vaginor och Benny kommer med nyttiga insikter.
Benny visar en flott lägenhet för Eddie och Val, som dock är dyrare än vad dom har råd med. Ted söker råd om en tackgåva till Martin. Eddie är inte direkt nöjd med Teds "förvandling", men Benny kommer på ett sätt att sluta fred.