Hotell Portofino
Glamoröst kostymdrama och pusseldeckare som utspelar sig på den italienska rivieran sommaren 1926. Bella Ainsworth har precis öppnat lyxhotellet Portofino men har redan ont om både pengar och personal. En omvälvande era med fascismen på frammarsch.