Ice Road Rescue
Fest eller svält
Det snöar så mycket i Odda att det blir fullständigt vägkaos. Bärgarna Thord Paulsen och Olav Eike har aldrig varit med om något liknande.
Thord Paulsen och Bjørn Lægreid bärgar ett båtvrak i en fjord, medan Frank Sebulonsen hjälper en tysk chaufför som transporterar nio bilar.