Alone Norge
Tio norska män och kvinnor tävlar i vem som kan överleva längst i den norska vildmarken, helt isolerade och utrustade med enbart enkel fiskeutrustning och en kamera.
Isoleringen och den monotona tystnaden vid Altevatnet i Troms börjar tära på deltagarnas psyke. Vissa hittar sätt att hantera ensamheten, medan andra ställs inför en stor utmaning. Del 5 av 10.